× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

AIG מבטחת בביטוח נסיעות למשחקי גביע העולם בכדורגל

ארבעה חודשים לפני טירוף גביע העולם במדינה מהמפרץ, חברת הביטוח הבינלאומית AIG מאפשרת לישראלים שטסים למשחקי המונדיאל בקטאר לרכוש ביטוח נסיעות

אסף מיכאלי, קרדיט: אוהד רומנו
אסף מיכאלי, קרדיט: אוהד רומנו
קצת יותר משלושה חודשים לפני משחק הפתיחה של המונדיאל בקטאר, שייערך בין נבחרת קטאר המארחת לאקוודור, חברת הביטוח AIG מציעה למשתתפים את האפשרות לרכוש פוליסות ביטוח נסיעות לגביע העולם במדינה מהמפרץ הפרסי.

לאחר שהתאחדות הכדורגל הבינלאומית פיפ"א הסדירה את הכניסה של ישראלים למונדיאל בקטאר, ומאפשרת לרכוש חבילות נסיעה וכרטיסים למשחקי הנבחרות, חברת הביטוח AIG מציעה לטסים ביטוח נסיעות מלא הכולל כיסוי רפואי וכבודה ביטול/קיצור נסיעה, כיסויי קורונה ייעודים וכן את אפליקציית Safe Travel החדשנית, אשר מעניקה לנוסעים לחו"ל את תחושת הביטחון שכה מעוניינים בה במהלך החופשה בחו"ל.

באמצעות האפליקציה ניתן לאתר בקלות ובמהירות את הרופאים, בתי החולים ובתי המרקחת הנמצאים בקרבת המקום בו נמצאים, אם חלילה נזקקים לטיפול רפואי בעת השהיה בחו"ל. האפליקציה מאפשרת גם קבלת ייעוץ רפואי אונליין בעברית והגשת תביעה להחזר כספי, כאשר את ההחזר הכספי מקבלים ישירות לכרטיס האשראי תוך 15 שניות בלבד.

אסף מיכאלי סמנכ"ל ביטוח חיים, בריאות ונסיעות לחו"ל ב-AIG: "גם במונדיאל – אנחנו עושים את זה טוב יותר, ושמחים ללוות את חובבי הכדורגל בישראל שטסים למשחקי גביע העולם בקטאר עם פוליסת ביטוח הנסיעות שלנו. הפוליסה שלנו מעניקה הגנה לתרחישים רפואיים שונים, כולל אפשרות לרכוש הגנת פיצוי ייחודית עבור כל יום בידוד עקב קורונה.  אף שבימי שגרה ישראלים אינם יכולים להיכנס לקטאר,  הישראלים שיגיעו לקטאר לצפות במשחקי המונדיאל יוכלו לעשות זאת בתחושת ביטחון כי יהיה להם את הביטוח של AIG".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow