× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

הכשרה העניקה תווי שי למאות משפחות מעוטות יכולת

הכשרה חברה לביטוח הודיעה כי לרגל חג הפסח העניקה תווי שי בסך כולל של מאות אלפי שקלים שחולקו למאות משפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ

שמעון מירון, הכשרה צילום: רמי זרנגר
שמעון מירון, הכשרה צילום: רמי זרנגר
בהכשרה מציינים כי תרומה לקהילה היא ערך מרכזי בפעילות החברה, שמקדמת התנדבות בקרב עובדות ועובדי החברה לאורך כל השנה.

כחלק מהחזון והשאיפות של הכשרה, היא שמה דגש על בניית יחסי אמון, יושרה, שקיפות והוגנות. כמו כן, היא רואה את עצמה מחויבת לפעול למען הקהילה, בכך שעושה זאת לאורך שנים וזאת הן באמצעות מתן תרומות כספים למגוון רחב של עמותות שונות והן בעידוד עובדיה לקחת חלק במעורבות חברתית ותוכניות חברתיות שונות לקהילה. 

קרן החסד של הכשרה  הוקמה לפני מספר שנים ביוזמתו של מר שמעון מירון מנכ"ל החברה, מתוך מטרה לקדם פעילויות מתוך החברה עבור מעוטי יכולת. הקרן דואגת בין היתר לחלוקת תווים כספיים וסלי מזון פעמיים בשנה בראש השנה ובפסח לעמותות, ארגונים, משפחות ונזקקים. הקרן מנוהלת ומתופעלת ע"י מנהלי ועובדי החברה, ולטובת הבטחת פעילותה הכשרה מעמידה תקציב שנתי בגובה של כמה מאות אלפי שקלים.

שמעון מירון מנכ"ל הכשרה: "דווקא בימים אלו יותר מתמיד חשוב לעזור למי שצריך.  מדובר במסורת שהחלה לפני מספר שנים. הקמנו קרן חסד שמטרתה דאגה למשפחות מעוטות יכולת וסיוע קבוע בחלוקת תווי שי ומצרכי מזון לקראת החגים .באמצעות הקרן, הכשרה לוקחת על עצמה את האחריות החברתית בדאגה לזולת ולמי שידו לא משגת". 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow