× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים: "השקת תהליך דיגיטלי עם לייטיקו מאפשר לנו לשפר את תהליכי השירות ללקוחות, תוך שיפור חווית לקוח ותהליכי העבודה הפנימיים שלנו"

שיתוף פעולה בין מנורה מבטחים לסטארט-אפ לייטיקו | החברה מאמצת את הטכנולוגיה המתקדמת של לייטיקו להשלמה מהירה של תהליכי השירות באופן דיגיטלי מקצה לקצה

משה מורגנשטרן, קרדיט: משה מורגנשטרן
משה מורגנשטרן, קרדיט: משה מורגנשטרן
מנורה מבטחים מדווחת על שיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי לייטיקו במסגרתו היא מאמצת את הטכנולוגיה המתקדמת של החברה.
 
הטכנולוגיה החדשה מאפשרת ייעול תהליכי העבודה והשלמה מהירה של השירות ללקוח והיא מאפשרת למנורה מבטחים לקבל את המסמכים הנדרשים בתהליכי תביעות, פדיונות והלוואות בצורה מהירה ונוחה. 

בחודשים האחרונים מאז הטמיעה מנורה מבטחים את הטכנולוגיה של לייטיקו, החברה שיפרה את תהליך השלמת החוסרים וקיצרה באופן משמעותי את הזמן שחלף ממועד הגשת הבקשה ועד השלמתה.
 
משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים, ומנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה: "השקת התהליך הדיגיטלי החדש עם לייטיקו מאפשר לנו לשפר את תהליכי השירות ללקוחות, זאת תוך כדי שיפור חווית הלקוח ושיפור תהליכי העבודה הפנימיים שלנו.

מנורה מבטחים משקיעה משאבים רבים בטכנולוגיות חדשות אשר מסייעות בשיפור שביעות רצון הלקוחות מהממשקים עם מנורה מבטחים. 

התהליך החדש מצטרף אל שירותים ותהליכים נוספים אשר מותאמים לצרכי הלקוחות והוא ממשיך למצב את מנורה מבטחים כחברה מובילה וחדשנית "

לדברי יואב הורוביץ, משנה למנכ"ל ומנהל אגף ביטוח חיים "מנורה מבטחים מחפשת כל העת טכנולוגיות לייעול התהליכים ומתן חוויה משופרת ללקוחותינו. אינטראקציות הקשורות לעולמות התביעות ומשיכות הכספים מחייבות רגישות כמו גם יעילות כדי לספק ללקוחות במהירות את התמיכה החיונית להם, תוך טיפול בכל הבקשות הנדרשות. באמצעות השימוש בטכנולוגיה של לייטיקו, הצלחנו לספק חווית שירות המאפשרת השלמת התהליך כולו תוך מספר דקות באופן דיגיטלי מלא באמצעות הטלפון הנייד. בתהליך החדש אנו רואים שיפור דרמטי לא רק במשך הזמן שנדרש לעיבוד התביעה והתשלום אלא גם בשביעות הרצון של הלקוחות שלנו".

"מנורה היא חברת ביטוח מובילה ובעלת מוניטין כמשקיעה בטכנולוגיות הצופות פני עתיד לשיפור חוויית הלקוח ותהליכי הלבה העסקיים", מסר צביקי בן ישי, מייסד משותף ומנכ"ל לייטיקו. "אנו נרגשים מכך שפלטפורמת הענן של לייטיקו להשלמת עסקאות בתהליך דיגיטלי מאפשרת למנורה להאיץ באופן משמעותי את האינטראקציות עם הלקוחות, להקל את התהליך שחווים המוטבים וגם לשפר את היעילות והחוויה של העובדים. כיום כולנו כבר מצפים שכל אינטראקציה שקשורה לתביעות ביטוח או הגשת בקשה להלוואה תוכל להתבצע באמצעות מספר קליקים במכשיר נייד - וחלף זמנה של כל חלופה אחרת".

לייטיקו היא פלטפורמת SaaS עטורת פרסים שמעצימה את היכולת של עסקים להאיץ את מסעות הלקוח באמצעות תהליכים אוטומטיים. מאות חברות, כולל חברות מרשימת 500 החברות הגדולות של מגזין פורצ'ן, הפעילים בשווקים עתירי רגולציה כמו פיננסים, ביטוח וטלקום, מסתמכות על לייטיקו כדי להפוך את מסעות הלקוח ליעילים ורזים יותר.       


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow