× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

אפקט הקורונה >> מגדל עצרה אמש שיווק ביטוחי נסיעות לכלל יבשת אסיה! ממה היא באמת מפחדת ?


אפקט הקורונה >> מגדל עצרה אמש שיווק ביטוחי נסיעות לכלל יבשת אסיה! ממה היא באמת מפחדת ?
&body=https://www.advizerland.co.il:443/article/104775" id="articleMailTo" class="btn btn-control msglink bg-message"> אפקט הקורונה >> מגדל עצרה אמש שיווק ביטוחי נסיעות לכלל יבשת אסיה! ממה היא באמת מפחדת ?
" target="_blank" class="btn btn-control has-i bg-linkedin articleLinkedinShare">
אפקט הקורונה

מגדל עצרה אמש שיווק ביטוחי נסיעות לכלל יבשת אסיה!


בענף מסבירים כי יש חשש מהתגברות ביטולי הטיסות ולכן הצפי הוא שעוד חברות יצטרפו למגדל. 

חברת הביטוח העבירה היום הודעה דחופה לסוכניה, כי היא מפסיקה עד להודעה חדשה את ביטוח הנסיעות לחו"ל שלה לטסים ליבשת אסיה.

על פי הודעת החברה: "כחלק מהמחויבות ללקוחות שלנו ובהמשך להודעת משרד הבריאות בגין אזהרת מסע לסין (ומדינות נוספות באסיה), בעקבות נגיף הקורונה, זמנית לא ניתן לבטח מבוטחים אשר מעוניינים לטוס ליבשת אסיה".

בינתיים ממשיכות חברות הביטוח האחרות לבטח את הנוסעים למדינות אסיה (למעט סין, שיש לגביה אזהרת מסע, ונפאל, שהוחרגה בשנים האחרונות בשל נסיבות אחרות). עם זאת, בענף צופים, שאם תימשך בהלת הקורונה בימים הקרובים, יצטרפו חברות נוספות למגדל, וכי החשש העיקרי הוא מביטולי נסיעות שייאלצו את החברות לשלם סכומי כסף גדולים למבוטחים.

אחד הסעיפים בביטוחי נסיעות לחו"ל, שצריכתו גברה מאוד בשנים האחרונות, הוא ביטוח לקיצור/ביטול נסיעה. החברות הולכות לקראת המבוטחים, גם במקרה זה של התפרצות נגיף הקורונה, ומחזירות כסף למי שטיסתו בוטלה או קוצרה בשל נגיף הקורונה. בינתיים מדובר בעשרות מקרים בחברות המובילות, אבל לא ברור מה יקרה אם מספר הביטולים יגדל משמעותית, בגלל ההמלצה של משרד הבריאות שלא לנסוע למדינות נוספות במזרח הרחוק, ולא רק לסין.

בכול מקרה, ניתן לבטל טיסה בחברת התעופה בתוך שבועיים לאחר שהוזמנה, כשאזרחים וותיקים (מעל גיל 65) יכולים לבטל טיסה גם בתוך 4 חודשים לאחר שהוזמנה.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, חברת פספורטכארד, הגדולה בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל בישראל, אינה מאפשרת רכישה אוטומטית של הפוליסה למי שנוסע למזרח הרחוק. אז זה לא התאפשר ברכישה ישירה באתר החברה, וכיום גם סוכני הביטוח לא יכולים לבצע רכישה ישירה ומופנים למוקד השירות. מוקד השירות מבצע תשאול של כול מבוטח לגבי יעדי הטיסה שלו במזרח הרחוק. 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow