× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

בכיר לשעבר בבנק לאומי, מונה למנהל חטיבת העושר של בית ההשקעות אם אס רוק

עופר בן שימול, לשעבר בכיר בבנק לאומי, מונה למנהל חטיבת העושר של בית ההשקעות אם אס רוק

עופר בן שימול, צילום: רמי זרנגר
עופר בן שימול, צילום: רמי זרנגר
בית ההשקעות אם אס רוק, המומחה בהקמת קרנות השקעה אלטרנטיביות מפוקחות, מודיע היום על מינוי עופר בן שימול, לשעבר סגן ראש מערך הבנקאות הפרטית ומנהל בכיר קשרי לקוחות ופיתוח עסקי בבנק לאומי, לתפקיד מנהל חטיבת העושר.

לאחר קרוב ל–3 עשורים בהן כיהן בשורה ארוכה של תפקידי ניהול בכירים בלאומי, לרבות הובלת פרויקט ייעוץ ההשקעות האלטרנטיביות במערך הבנקאות הפרטית , בהן צבר ידע וניסיון רב בתחום הפיננסים, בן שימול עובר למגזר הפרטי. בתפקידו הנוכחי בבית ההשקעות הוא יוביל פיתוח של מוצרי השקעה אלטרנטיביים, המיועדים ללקוחות כשירים ובניהול העושר של הקבוצה. 

בית ההשקעות אם אס רוק, הוקם על ידי יובל אייזנברג, לשעבר בכיר בבית ההשקעות פסגות, בנק מזרחי ואלטשולר שחם, ואייל רחוביצקי, מומחה לתחום התכנון הפנסיוני הפרישה שכיהן אף הוא בשורה של תפקידים בכירים בבנקאות פרטית ושוק ההון. 

החברה מספקת היום שירותי ניהול תיקים וניהול קרנות השקעה ייחודיות בארץ ובחו"ל, ומציעה פתרונות השקעה המשלבים חדשנות פיננסית בסטנדרטים בינלאומיים, יחד עם ניהול נכסים מסורתי כמו שילוב עם מוצרים מחקי מדדים. בנוסף, לניהול אסטרטגיה פיננסית כוללת בשילוב פתרונות מיסוי ישראלי פנסיוני ובינלאומי, פתרונות השקעה סחירים ולא סחירים וגישה למוצרי השקעה יציבים ומגוונים.

עופר בן שימול, מנהל חטיבת העושר של בית ההשקעות אם אס רוק: "אני מודה ליובל ולאייל על האמון. אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת שבה נדרש למצוא את "שביל הזהב" באסטרטגיית ההשקעות של הלקוחות בהתחשב בתרחישי קיצון אפשריים. אחד העקרונות שחרטתי על דגלי לאורך כל הדרך הוא התאמה אישית של פתרונות פיננסים לפי הצרכים ומאפייני הסיכון של הלקוחות, שיאפשרו להם לממש היעדים הכלכליים שלהם בצורה האופטימלית יחד עם צמיחה נכונה של הנכסים, ואותה אני שואף ליישם גם בתפקידי הנוכחי".

יובל אייזנברג ואייל רחוביצקי, מייסדי בית ההשקעות אם אס רוק: "הצורך שעל בסיסו הוקם בית ההשקעות, הוא רצון של לקוחות רבים לחשיפה לקרנות השקעה גדולות, שרף הכניסה אליהן גבוה מצד אחד, והן מתאימות מאוד לחיסכון ארוך טווח כדי להפחית תנודתיות. הניסיון הרב ויכולות הניתוח הגבוהות שעופר מביא איתו, יסייע לנו לשפר עוד יותר את מוצרי השקעה שלנו המעניקים החזרים ידועים, על מנת לייצר ודאות בחיסכון ארוך טווח. אנחנו ממשיכים בכל העת להרכיב קרנות של קרנות, שחוסכות ללקוחות כסף ומגינות על ההון המשפחתי מתנודתיות. יתרון חשוב ומשמעותי מאין כמוהו, בייחוד בתקופה שכזו, בה אי ודאות מרחפת באוויר ויש לבצע גידור סיכונים".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow