× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

בועז רם מונה ל-VP Product בחברת האינשורטק Fairmatic

בועז רם, פיירמטיק, צילום: דנה רם
בועז רם, פיירמטיק, צילום: דנה רם
בועז רם מונה ל-VP Product (סמנכ"ל מוצר) בחברת הסטארטאפ Fairmatic ויוביל את צוותי ניהול, עיצוב המוצר והשיווק של החברה. פיירמטיק מפתחת ומנהלת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לביטוחי רכב מסחרי על סמך ניתוח ביצועי אמת של הנהגים, כך שציי רכבים של חברות עם נהגים זהירים ואחראיים זוכים להפחתה משמעותית בעלויות פרמיית הביטוח.

בועז הוא בעל ניסיון רב שנים בניהול מוצר בחברות הייטק ישראליות ובינלאומיות מובילות. הוא שימש סמנכ"ל ניהול מוצר ב-Bizzabo, סמנכ"ל שיתופי פעולה טכנולוגיים ב-Datorama וסיילספורס, מנהל קבוצת מוצר ב-Adobe, דירקטור ניהול מוצר ב-TubeMogul , מנהל מוצר ב-Yahoo ודירקטור שיווק מוצר ב-Sizmek, כיום אמזון. כמו כן שימש בועז משקיע ב-J-Ventures. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון.

Fairmatic מנתחת את ביצועי האמת של נהגים באמצעות ניטור הנהיגה ותלמטיקה – שילוב בין מערכות מידע וניתוח בזמן אמת של אותות ממקורות מידע רבים. הניתוח מאפשר לחברות המנהלות ציי רכב מסחריים להתאים את הפרמיות בצורה הוגנת ושקופה לאיכות הנהיגה של הנהגים. המערכת של החברה מנטרת אותות של שמירה על נהיגה זהירה, בהם הקפדה על חוקי המהירות, הימנעות מעיסוק בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה ועוד. הטכנולוגיה מעודדת נהגים שעובדים בשירות ציי רכבים להקפיד על נהיגה אחראית, ומאפשרת לחברות המעסיקות אותם לקבל תעריפי ביטוח טובים. הפלטפורמה מספקת לחברות ולנהגים ניתוח, תובנות וכלים מעשיים להגברת הבטיחות על סמך נתוני הנהיגה. היא נבדקה לאורך זמן עם מאות אלפי נהגים בארה"ב והשיגה תוצאות גבוהות ביכולת חיזוי תאונות ותביעות ביטוח על סמך הנהיגה. בסיס המידע של האלגוריתם של החברה, שקובע את מידת הסיכון והתמחור בעזרת בינה מלאכותית, כולל כיום כ-200 מיליארד מייל של נתוני נהיגה במשך חמש שנים של היסטוריית פעילות.

פיירמטיק הוקמה על ידי יונתן מטוס, המשמש מנכ"ל החברה, שבתפקידיו הקודמים עבד במערכי הפיתוח של גוגל ובפייסבוק והקים את זנדרייב. החברה גייסה מאז הקמתה 88 מיליון דולר ממשקיעים בהם הקרנות Battery Ventures,  Foundation Capital, Aquiline Capital Partner ושורה של משקיעים מובילים מתחומי הפינטק, האינשורטק והטכנולוגיה בהם ג'רי יאנג מייסד יאהו, אסף וונד מייסד Hippo Insurance, אורן זאב, ביל טאי ועוד. פיירמטיק מעסיקה כמאה עובדים בישראל, ארה"ב, בריטניה, הודו, פולין ופורטוגל ונמצאת בשלבי התרחבות וגיוס מפתחים בכירים, אנשי דאטה סיינס, למידת מכונה ועוד.

יונתן מטוס, מייסד ומנכ"ל פיירמטיק: "אנחנו גאים לצרף את בועז לשורות החברה. ניסיונו העשיר בניהול והשקת מוצרים חדשניים בחברות מובילות יהיו כלי מרכזי בהרחבת הפריסה של החברה ברחבי אמריקה ובשווקים נוספים, להציל חיי אדם ולצמצם נפגעים ונזקי עתק שנגרמים בשל נהיגה בלתי אחראית. דווקא בעת הזאת אנחנו מחויבים לחיזוק המשרד הישראלי. הרחבת מרכז הפיתוח בארץ וצירוף כוח אדם איכותי בכל הדרגים הם חלק חשוב ממאמצים האלה."

בועז רם: ״אני מאוד מתרגש וגאה להצטרף לפיירמטיק. תחום ביטוח הרכב המסחרי פועל כבר שנים רבות באותה המתכונת, ופיירמטיק מוסיפה חדשנות וגישה רעננה לתחום. לצד אתגרים רבים, יש פה הזדמנות אדירה וצוות מעולה ואני מוכן ומזומן לרתום את כל הידע והניסיון שלי למשימה, בעיקר בעת הזאת, שבה ההייטק הישראלי נדרש גם הוא להתגייס למאמץ הלאומי."


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow