× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

הפניקס מוסיפה עוד פלוס לתוכנית HOME פלוס

כשנה לאחר השקת התוכנית המודולרית, הפניקס מעניקה פטור מהשתתפות עצמית בנזקי מים למבנה לדירות בקומות ביניים

שלמה מילר
שלמה מילר
הפניקס מעניקה למבוטחים במסגרת תוכנית 'HOME פלוס' פטור מהשתתפות עצמית בנזקי מים לדירות בקומות ביניים, בפוליסות שתאריך תחילתן הוא החל מ-2 באוגוסט ואילך. 

כזכור, בתוכנית 'HOME פלוס' כבר קיים פטור מתשלום השתתפות עצמית במקרה של נזק העולה על סכום ההשתתפות העצמית (סף פיצוי), אך עד היום הפטור לא חל על נזקי מים. כעת, החל מה-2 באוגוסט, מבוטח המתגורר בקומת ביניים ייהנה מהטבה של פטור מתשלום השתתפות עצמית בנזקי מים למבנה. זאת בכפוף לקיום פוליסת שרברב הסדר, ולוויתור על כיסוי לתכשיטים ולשעוני יד.

תוכנית 'HOME פלוס' מיועדת לדירות מגורים בבתים משותפים וכן לבתים פרטיים, כשסכום ביטוח המבנה הוא עד 1.5 מיליון ש"ח והתכולה עד 750 אלף ש"ח. התוכנית מציעה למבוטחים 2 חלופות בנושא כיסוי לתכולה: כיסוי מקיף לכל תכולת הדירה כולל תכשיטים ושעונים עד 20% מסכום ביטוח התכולה; וכיסוי מורחב במתכונת כל הסיכונים הכולל תכשיטים ושעונים עד 20% מסכום ביטוח התכולה וכיסוי כל הסיכונים עד 10% מסכום ביטוח התכולה לשאר תכולת הדירה כולל: חפצי אמנות, תמונות, כלי נגינה, ציוד צילום, מחשב אישי נייד ועוד. את הפרמיה ניתן לשלם באמצעות הוראת קבע או כרטיס אשראי ב-12 תשלומים, ללא דמי אשראי.

מלבד הפטור בהשתתפות עצמית שמתרחב כעת לנזקי מים לדירות בקומות ביניים, מציעה התוכנית הקלה גם בדרישות המיגון, יחד עם פטור מדרישות מיגון בדירה שיש בה ממ"ד וסכום ביטוח התכולה שלה הינו עד 350 אלף ש"ח. בנוסף, גבולות האחריות כלפי צד ג' בתוכנית הביטוח המודולרית הוגדלו ל-2 מיליון ש"ח, גם למי שמבטח מבנה בלבד. בנוסף, במסגרת הכיסויים האופציונאליים, ניתן להרחיב את הכיסוי לערך קרקע עד פי 4 מסכום ביטוח המבנה בשתי החלופות: כנגד רעידת אדמה בלבד או כנגד כל הסיכונים הרגילים המכוסים בפוליסה.

בתוכנית זו ניתן גם לבטח את תכולת הדירה כנגד נזקי מלחמה וטרור, וזאת במסגרת הכיסוי הביטוחי הייחודי והבלעדי הקיים בהפניקס. 

שלמה מילר, סמנכ"ל בכיר ומשנה למנהל תחום ביטוח כללי: "החלטנו להוסיף את ההטבה הזו, שכן היא עונה על צורך ממשי של רבים ממבוטחינו המתגוררים בקומות ביניים. מזה שנים נוקטת הפניקס במדיניות חיתום דיפרנציאלית, כשהיא מעניקה לפלחי אוכלוסייה נבחרים תנאי ביטוח אטרקטיביים. מדובר בהטבה ייחודית לתוכנית ביטוח הדירה שלנו, שתאפשר למבוטחים לבחור את הביטוח המתאים ביותר עבורם".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow