× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

בית ההשקעות IBI בחר ביהושע TBWA כמשרד הפרסום שלו

גדי שנבל, מנהל השיווק, IBI בית השקעות, צילום: אילן בשור
גדי שנבל, מנהל השיווק, IBI בית השקעות, צילום: אילן בשור
IBI בית השקעות הודיע השבוע על בחירת משרד הפרסום יהושע TBWA כמשרד הפרסום והמדיה של כלל החברות השירותים והמוצרים של הקבוצה.

גדי שנבל, מנהל השיווק, IBI בית השקעות: "אנחנו בוחרים תמיד להיות בחוד החנית של עשייה יצירתית, חדשנית והובלת תהליכי פיתוח עסקי, פיתוח מוצרים והרחבה של מגוון הפתרונות אותם אנו מציעים ללקוחותינו. על מנת להצליח, זה דורש חבירה לשותפים מתאימים לדרך.  ולכן בחרנו לרכז את הפעילות הפרסומית של כלל מוצרי ושירותי הקבוצה במשרד הפרסום החדשני והמוביל יהושע, במטרה לבנות מותג חזק ולמקסם את הפוטנציאל העסקי של המגוון הרחב של השירותים והמוצרים שלנו."

טל צורף מנכלית יהושע TBWA: "אנו נרגשים וגאים לעבוד עם IBI בית ההשקעות – ארגון מוביל, יצירתי, חדשני שמאתגר את כל הדעות המוקדמות לגבי עולם הפיננסים וההשקעות."

IBI הנו בית השקעות מהמובילים בישראל, הפועל מאז 1971, ומספק מגוון מוצרים ושירותים פיננסיים, עבור מאות אלפי לקוחות בארץ ובחו"ל. בתחום השירותים הפיננסיים, החברה מציעה ללקוחותיה שירותי מסחר ומשמורת באמצעות חבר הבורסה, שאינו בנק, הגדול בישראל לצד שירותי מסחר עצמאי באמצעות אפליקציית המסחר המתקדמת בישראל IBI SMART; שירותי ניהול תגמולים הוניים, נאמנויות ואקוויטי באמצעות IBI קפיטל, החברה הגדולה בתחום בישראל; תכנון פיננסי באמצעות ארבע עונות זרוע ההפצה הפרטית מהגדולות בישראל, ושירותי חיתום, הפצה והנפקות באמצעות חברת החיתום המובילה בישראל. בתחום המוצרים הפיננסיים החברה עוסקת בפעילות ניהול תיקי השקעות וקרנות נאמנות, וכן בייזום והקמה של מוצרי קרנות השקעה אלטרנטיביות ושותפויות השקעה בתחום הנדל"ן.


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow