× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

"go" מבית הכשרה חברה לביטוח משיקה ביטוח נסיעות לחו"ל - "go travel"

"go travel"– פלטפורמת ביטוחי נסיעות לחו"ל דיגיטלית המאפשרת הפקה מלאה של פוליסת ביטוח, מענה דיגיטלי 24/7, תשלום תביעות מהיר באמצעות אפליקציית bit וללא השתתפות עצמית

Image by Tumisu, from Pixabay
Image by Tumisu, from Pixabay
בדומה לביטוחי הרכב והדירה בפלטפורמת הביטוח הדיגיטלי go מבית הכשרה חברה לביטוח, השיקה החברה לאחרונה גם ביטוח נסיעות לחו"ל- "go travel". הכשרה מאפשרת ללקוחותיה ולסוכני הבית לרכוש פוליסה לנסיעה דרך אפליקציית "go" של החברה. תהליך הרכישה של הפוליסה נעשה באופן דיגיטלי מלא, זמין 24/7 ומלווה גם במענה באמצעות אפליקציית ה-whatsApp כערוץ תקשורת מרכזי בין הלקוח למוקד go ומספק שירות ללקוח במקרים שונים, וכמוקד חירום. כמו כן, הביטוח הדיגיטלי  "go travel" מאפשר תשלום תביעות מהיר באמצעות אפליקציית bit וללא השתתפות עצמית.

במסגרת הביטוח "go travel" ניתן לרכוש גם הרחבה מיוחדת "לכיסוי קורונה", אשר מעניקה למבוטח החזר הוצאות טיסה,  הארכת שהות והחזר הוצאות לינה, במקרה של מחלה או בידוד בשל מחלת הקורונה, שהביאו לשינוי במועדים הנסיעה המקוריים, וזאת בכפוף לתוספת פרמיה ולהנחיות החיתום של החברה. 

הפלטפורמה של "go travel" כוללת גם שירותים נלווים מועילים באפליקציה, וביניהם, האפשרות למצוא רופא קרוב אליכם. האפליקציה מאפשרת גם  תשלום מהיר ב-bit במקרה של אובדן או איחור בכבודה, בכפוף לרכישת ההרחבה. 

אפליקציית "go travel" מאפשרת חיתום רפואי מהיר טרם הקבלה לביטוח ומעניקה למבוטח הרוכש את הביטוח דרכה הטבה בדמות תשלום תביעות ללא השתתפות עצמית. הביטוח זמין בקרב סוכני הביטוח של הכשרה וברכישה עצמאית באמצעות אתר האינטרנט של הכשרה או באמצעות אפליקציית go. 

שמעון מירון, מנכ"ל "הכשרה חברה לביטוח": בשנים האחרונות עולם הביטוח עובר שינויים מהותיים בתחום הדיגיטל והופך להרבה יותר נגיש ופרקטי ללקוחותיו. לאור התקופה האחרונה בה נכנס נגיף הקורונה לחיינו וגרם לטלטלה עזה בתחום התיירות בכל העולם, ביטוח נסיעות לחו"ל הפך למוצר חשוב עוד יותר. אני שמח להשיק את ביטוח הנסיעות שלנו שמביא בשורה צרכנית ומתבצע באופן דיגיטלי, נוח, מהיר ומקצועי.


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow