× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

קוואליטי סיכמה שנת עסקים מוצלחת יחד עם 500 סוכניה ובכירי התעשייה

קוואליטי קיימה מסיבת סוף שנה נוצצת לסיכום שנת העסקים 2021 | המסיבה התקיימה על רקע זכיית קוואליטי בתארים "בית הסוכן של השנה" ו"סוכנות השנה בתחום הבריאות" | ברדה: שברנו את כל התחזיות והצגנו צמיחה דו ספרתית כמעט בכל פרמטר

איתי ברדה, קרדיט: יח״צ
איתי ברדה, קרדיט: יח״צ
בית הסוכן קוואליטי קיים בסוף השבוע האחרון מסיבת סוף שנה נוצצת בהשתתפות 500 איש - סוכניה ועובדיה ובני/בנות זוגם וכן רבים מבכירי ענף הפנסיה, פיננסים וביטוח בישראל.  

המסיבה התקיימה באולם האירועים היוקרתי "יורדי הסירה" שבנמל תל אביב לרגל סיום שנת עסקים מוצלחת של קוואליטי וכן על רקע זכיית קוואליטי בתארים "בית הסוכן של השנה" ו"סוכנות השנה בתחום הבריאות" מטעם עדיף . המשתתפים נהנו מחגיגה קולינרית של השף אביב משה,  מבר קוקטיילים עשיר של מסעדת POUPEE, מהופעה של DJ MANSANO ולקינוח – הופעה ייחודית ומהפנטת שלDJ Skazi - מאמני המוסיקה האלקטרונית המובילים בארץ ובעולם.

בלטו בנוכחותם בכירי התעשייה ביניהם אייל בן סימון - מנכ"ל הפניקס, יורם נווה – מנכ"ל כלל, דניאל כהן – משנה למנכ"ל הפניקס, יאיר לוינשטיין -מנכ"ל ובעלים אלטשולר שחם גמל ופנסיה, איציק עוז – מנכ"ל ובעלים אגם לידרים, שלומי תמן – משנה למנכ"ל כלל, חני אסלן- מנהלת מחוז דן ודרום במנורה מבטחים ועוד רבים וטובים.

בית הסוכן קוואליטי, אחד מבתי הסוכנים הצומחים בשוק הביטוח והפיננסים, החל פעילותו לפני ארבע שנים בלבד.

איתי ברדה, יו"ר ובעלים קוואליטי: ״אנו מודים לסוכני וסוכנות קוואליטי הנפלאים על הבעת האמון הגדולה בנו. שמחנו לסכם שנה מוצלחת ביותר, במהלכה שברנו את כל התחזיות והצגנו צמיחה בשיעור דו ספרתי כמעט בכל פרמטר אפשרי. נמשיך להוביל את הדור החדש של סוכני הביטוח להצלחות גדולות ולהשקיע בסוכנים שלנו מתוך ערכים של שותפות הוגנת ומשפחתיות. 

אנו בפתחה של שנה חדשה עם תכניות ויעדים להמשך התפתחות קוואליטי וסוכניה תוך מתן דגש להמשך הגדלת האיכות והערך הרב הניתן לסוכני קוואליטי ולקוחותיהם. 

בנוסף, ברצוני להודות מקרב לב לאנשי תעשיית הביטוח והפיננסים בישראל אשר בחרו בנו לתארים "בית הסוכן של השנה" ו"סוכנות השנה בתחום הבריאות".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow