× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

המטרה שלי לקדם מעמד הסוכן העצמאי

נעים להכיר - גורי יעקב מתמודד לראשות סניף השרון

גורי יעקב, קרדיט: רמי זרנגר
גורי יעקב, קרדיט: רמי זרנגר
הבחירות הקרובות ללשכת סוכני הביטוח בישראל חשובות מאין כמותן. מעמד הסוכן העצמאי, היועץ האובייקטיבי, כניסת חברות האשראי והבנקים לתחום הביטוח, התמודדות עם החברות הישירות והצורך לאמץ טכנולוגיה וחדשנות לייעול עבודת הסוכן הם רק חלק מהאתגרים שעומדים לפנינו. 

אין לי ספק שלשכה חזקה, מגובשת ומקצועית תדע לטפל באתגרים האלה ולהוביל את הסוכנים קדימה. 

כסוכני ביטוח אנחנו תמיד מציבים את הלקוחות במרכז. אנחנו מספקים להם ליווי וייעוץ מקצועי, תומכים בעתות משבר וחירום ולעיתים קרובות מהווים משענת בטוחה בהתמודדות מול ביורוקרטיה. 

מקצוע הסוכן מדהים, מיוחד ומספק. היכולת שלנו לסייע לציבור רחב בתחומי מומחיות שונים – חיסכון ארוך טווח, בריאות, ניהול כסף פנוי, רכב, דירה ועוד, הם נכס צאן ברזל לכלכלה הישראלית ולחברה שבה אנו חיים. כדי שנמשיך להוות משענת אמיתית לציבור רחב, עלינו לחזק את הלשכה שפועלת בתחומים מגוונים למען הסוכנים במדינת ישראל. 

זו הסיבה בגינה הסכמתי להתמודד על ראשות סניף השרון בלשכת סוכני הביטוח, אחרי 22 שנים בענף בהן זכיתי להכיר את קשיי היום-יום כמו גם את הסיפוק בלסייע למבוטחים ולסוכנים בשעת צרה. 

לאחר הבחירות, על כולנו יהיה להתגייס לקידום סוגיות משמעותיות ביותר לעתיד מקצוע סוכן הביטוח, בהן הסוכן העצמאי והתמודדויותיו הרבות. אנחנו נבקש לקדם גיוס והכשרה של כוח אדם מקצועי, לקיים קורסים בנושאים של ניהול עסקי ובניית תכניות עבודה, הדרכות בנושא שיווק ממוקד ומדויק, התמודדות עם אתגרי הטכנולוגיה, עיוותי תגמול ועוד. ניתן לעשות זאת וכך לסייע לאלפי סוכנות וסוכני ביטוח בפן העסקי כמו גם בפן הניהולי.

ומכאן בקשתי אל חבריי סוכנות וסוכני הביטוח בישראל – בואו להצביע ב- 16/12, כדי שנשפיע כולנו לטובה על עתיד סוכן הביטוח בישראל. 

גורי יעקב הוא מנכ"ל משותף ב"תמורה מלאה" ומתמודד ליו"ר סניף השרון בבחירות ללשכת סוכני ביטוח. 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow