× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

ביטוח חקלאי השלימה פרויקט הטמעת מערך CRM מתקדם במוקדי המכירות

התביעות והשירות באמצעות חברת טרסטק

רונן דביר, ביטוח חקלאי, צילום: יח״צ
רונן דביר, ביטוח חקלאי, צילום: יח״צ
כחלק מפעילות הטרנספורמציה לשירותים דיגיטליים, השלימה חברת הביטוח ביטוח חקלאי אגודה שיתופית מרכזית בע"מ מקבוצת משקי הקיבוצים, פרויקט רחב היקף ליישום מערכת Dynamics 365 של חברת מיקרוסופט, במוקדי התביעות, המכירות והשירות של החברה. את הפרויקט ביצעה חברת טרסטק (Trustech), המתמחה במתן פתרונות תוכנה לניהול ידע עסקי וארגוני. 

מערכת Dynamics 365 CRM תשמש לניהול התהליכים העסקיים במוקדי המכירות, התביעות והשירות של החברה. המערכת שמה דגש על הפיכת תהליכים עסקיים לדיגיטליים, באופן מהיר, פשוט ונוח למשתמשים  מדובר בתהליכים עסקיים חשובים ומשמעותיים כגון: ניהול קמפיינים לשיווק ומכירות, ניהול הזדמנויות (לידים), מענה לשירות הלקוחות כולל שימוש בצ'אטבוט, ממשק חייגן למרכזיה, ניהול חידוש פוליסות דיגיטלי, ממשק להצעות מחיר מהמערכת הביטוחית ופתיחת תהליכי טיפול בתביעות. המערכת משמשת כ-40 עובדים ב- 3 מוקדים ועתידה להתרחב ליחידות נוספות בארגון מתוך השאיפה לראיית לקוח כוללת ואחודה.

במסגרת הפרויקט הוטמעה תשתית IT של ביטוח חקלאי אשר מאובטחת באמצעות מערכות אבטחת מידע. בנוסף בוצעו מבדקי אבטחת מידע ועמידה בדרישות הרגולטור בענף הביטוח. יישום הפרויקט החל בחודש יוני והסתיים בחודש אוקטובר בזמן ובמועד כפי שהוגדרו מראש. 

בטרם ביצוע הפרויקט והבחירה ב-Dynamics 365 עבדו בחברת ביטוח חקלאי עם 2מערכות CRM שונות דבר שהקשה על האינטגרציה ביניהן ועל הרצון לאפשר פלטפורמה אחת אחידה בכל הארגון. 

"יישום מערכת Dynamics 365 באמצעות חברת טרסטק מאפשר לביטוח חקלאי לעבוד על גבי פלטפורמה אחידה עם תאימות וסנכרון מלא למערכות הליבה הביטוחית תוך שיתוף מידע בין המוקדים השונים והיחידות העסקיות בחברה", אומר רונן דביר, סמנכ"ל מערכות המידע של ביטוח חקלאי. "אנו רואים שיפור ניכר בתהליכים העסקיים במוקדים השונים, כל מוקדי האגודה עובדים בפלטפורמה אחת. המערכת מספקת לנו כיום תמונה מלאה 360 מעלות על כל לקוח או לקוח פוטנציאלי, קיימת היכולת לשרת אותו במגוון ערוצים ולטפל בתהליכי תביעה באופן מסודר, כאשר כל אחד מנציגי המוקד והמנהלים רואים תמונה זהה אחידה ומלאה".

הפרויקט מהווה חלק מרכזי בתוכנית האסטרטגית של אגף מערכות מידע בביטוח חקלאי, הכולל שיפור מערכות המידע, הרחבת המעבר לשירותים דיגיטליים והשקעה בטרנספורמציה הדיגיטלית, על מנת להפוך תהליכים עסקיים לפשוטים יותר, מהירים ואוטומטיים. בשלב הבא אנו מתכננים להעמיק את השימוש במערכת ה-Dynamics גם לפעולות נוספות וכן ליישם פתרון בינה עסקית (BI), אשר יספק למנהלי הארגון תמונה מלאה וברורה. 

"בחרנו ב- Dynamics כיוון שהוכיחה גמישות לביצוע שינויים והתאמות. את טרסטק בחרנו כחברת בוטיק עם מקצועיות מוכחת, ניסיון ביישום מערכות דומות, מענה מהיר, אכפתיות ושירות ברמה גבוהה". 

לדברי רועי אקוקה, מנכ"ל טרסטק, "יישום Dynamics 365 חולל מהפכה בביטוח חקלאי. מעבודה עם מספר מערכות שלא מקושרות ביניהן לעבודה עם מערכת אחת אחידה, המייעלת תהליכים ומספקת תמונת לקוח מלאה לכל נציגי החברה. יישום המערכת הוא חלק אחד בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית הכולל המבוצע בחברה והעברת כלל השירותים לדיגיטליים". 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow