× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

MediWho כבר מוכנה לרפורמת הבריאות

לדעת מה מגיע לכם ולקבל את המגיע לכם

Image by Steve Buissinne from Pixabay
Image by Steve Buissinne from Pixabay
לפני ימים אחדים פורסמו קווי המתאר לרפורמה החדשה בעולמות הבריאות על ידי רשות שוק ההון הביטוח והחיסכון. על-פי הרפורמה המוצעת, חברות הביטוח ימכרו לציבור פוליסת ביטוח בסיסית אחידה אשר תכלול כיסויים להשתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, תרופות מחוץ לסל, ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל. 

חברת MediWho, בבעלות איש העסקים מיקי קופל, היא הראשונה שהרימה את הכפפה לאחר הכנה מרובה ומשיקה היום את כתב השירות לאזרחים - MediWho Best Care.

MediWho פועלת בתחום הבריאות זה כבר כמה שנים. החברה מציעה ללקוחותיה שירות חשוב – ניהול אישי של הבירוקרטיה מול הגופים הרבים והשונים על מנת למצות את כל זכויותיהם ולהשיג עבורם טיפולים, החזרים כספיים וקצבאות. 

תוכנית המנויים החדשה – MediWho Best Care הינה תוצר פעילות זו, השמה את המנוי בראש! התוכנית היא כתב שירות בלעדי אשר מספק למנוייו חבילת שירות מהמורחבות בישראל, יחד עם ליווי אישי ומקצועי בכל הליך רפואי - מול חברות הביטוח, מול קופות החולים ומול הביטוח הלאומי, ובנוסף כוללת גם תוכנית בריאות אמבולטורית אישית מתקדמת במיוחד.

היתרונות הבולטים של התוכנית: כיסוי רחב של שירותים עד ₪13,000 שקלים בשנה –  ללא הצהרת בריאות, ללא מגבלת גיל ומחיר מיוחד לילדים עד גיל 18.

התוכנית מביאה קידמה של בדיקות עד בית המנוי בתחום הרנטגן והאולטרסאונד.

ייחודיות השירות החדש, מעבר להרחבה משמעותית של ההחזרים הכספיים לעומת המקובל כיום בשוק (סל הריון מורחב, החזרים על טיפולים) והגדלת מספר ההתייעצויות עם רופאים מומחים, הוא הליווי הצמוד של המנויים בכל ההליכים הרפואיים וניהול ההליכים הבירוקרטיים המתישים לכאורה, מול כלל חברות הביטוח וקופות החולים בישראל.

שירות MediWho Best Care כולל סל מורחב של שירותים בריאותיים לכל המשפחה, הגדול מסוגו הקיים כיום. לדוגמה: חבילות שירות בדיקות ההיריון המקובלות כיום כוללות רק 5 בדיקות, ואילו בכתב השירות החדש נוספה בדיקה. כתב השירות מציע גם 6 התייעצויות בשנה עם רופאים מומחים בעלות של עד ₪800 לייעוץ, בדיקות אבחנתיות, בדיקות רפואה מונעת, בדיקות סקר מנהלים וסרטן, סל הריון מורחב, החזרים כספיים בגין ניתוחים פלסטיים (עד סכום של 8,000 ₪), טיפולים בהתפתחות הילד, ייעוץ מומחה ועוד.

עלות השירות היא ₪72 לחודש לאדם מעל גיל 18, ₪90 לחודש למבוגר (מעל גיל 70), ₪99 לחודש למבוגר וילד אחד, ₪198 לחודש למשפחה של שני מבוגרים ושני ילדים.

מיקי קופל: "אנו גאים לחשוף היום את השירות החיוני שהוא נגיש וקל להבנה. האזרח הפשוט לא חייב להיות מומחה בביטוחים או בכלכלה על מנת למצות את זכויותיו ולקבל את המגיע לו. הוא יידע בדיוק לאילו שירותים הוא זכאי ובאיזו עלות, ללא הפתעות כואבות דווקא ברגע שזקוקים יותר מכל להחזרים, ליווי
ותמיכה. יתרון נוסף הוא כי כל מנוייMediWho Best Care יקבלו במסגרת כתב השירות גם שירותים נוספים שיאפשרו להם להימנע ממצב של כפל ביטוחים, להשיג תור במהירות רבה ולקבל את כל המגיע להם בבריאות ואשר מסתתר באותיות הקטנות."

החזון שלנו הוא להיות בכל בית בישראל באמצעות סוכני הביטוח שהם הזרוע השיווקית שלנו למוצרים.


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow