× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

גל עזיבות בכירים באיילון ביטוח – לקראת העברת השליטה לווישור

עוד שני בכירים בחברה הודיעו השבוע על פרישה מתפקידם

גדעון רוזיליו, קרדיט: אייל גזיא
גדעון רוזיליו, קרדיט: אייל גזיא
השבוע הודיעו שני בכירים נוספים באיילון ביטוח על פרישה מתפקידם, וזאת חודשים ספורים לפני העברת השליטה בחברה ל"ווישור גלובלטק" – התאריך נקבע ל-1 במאי 2022, בהתאם לקבלת כל האישורים. בעסקה שותפה גם חברת קיסריה אלקטרוניקה רפואית החזקות של משפחת ברק, שרוכשת 25.6% ממניות חברת הביטוח איילון.


איתמר פרבשטיין, סמנכ״ל בכיר, צילום: אייל גזיאל

איתמר פרבשטיין, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף חיסכון לטווח ארוך באיילון חברה לביטוח, הודיע כי הוא מבקש לסיים את תפקידו באיילון ביטוח אחרי קדנציה של 6 שנים בתפקיד. מועד סיום העבודה בפועל יסוכם בזמן הקרוב, לאחר שהחברה תמנה לו מחליף. איתמר מתכוון לצאת לדרך עצמאית חדשה.

בהודעתו לחברה ציין איתמר: "לאחר 30 שנים בתפקידי ניהול שונים ומגוונים בתחום הביטוח, מהן בשש השנים האחרונות, יחד עם צוות מקצועי איכותי ומסור באיילון, החלטתי לצאת לדרך חדשה, בה אמצה את כל הידע והניסיון שצברתי כדי לקדם ולפתח תחומים חדשים בענף הביטוח והאזורים המשיקים לו.

גדעון רוזוליו, ראש אגף הביטוח הכללי - עסקי באיילון, המסיים קדנציה של 4 שנים, הודיע כי החליט שלא להמשיך לקדנציה נוספת. רוזוליו יישאר בתפקיד עד למינוי מחליף.

רוזוליו, (72), מותיקי ענף הביטוח הכללי בישראל, מהנדס תעשייה וניהול בהשכלתו, סגן אלוף במילואים, נחשב מומחה מוביל בשוק הביטוח הישראלי בביטוח כללי, ביטוחי משנה, ניהול סיכונים, סילוק תביעות והתנהלות מול הרגולטור. כזכור, בעבר כיהן רוזוליו כמשנה למנכ"ל, מנהל חטיבת ביטוח כללי וביטוח משנה ב"מגדל" וכמנכ"ל מגדל ניהול תביעות בע"מ.

גם היו"ר והמנכ"ל עזבו

מכת העזיבות באיילון החלה כבר באוקטובר 2021, לאחר רכישת השליטה באיילון בידי ווישור, כשמוקי אברמוביץ, יו"ר דירקטוריון החברה הבת איילון ביטוח, הודיע על סיום תפקידו בחברה. הוא אף כרך את הפרישה ברכישת איילון בידי ווישור בטענה, שהוא מפנה את מקומו כדי לאפשר לבעלים הקיימים והרוכשים הצפויים לבחור בחברי דירקטוריון מטעמם. במקומו מונה לתפקיד היו"ר אביגדור קפלן.


אריק יוגב, מנכ״ל איילון ביטוח, צילום: אייל גזיאל

בדצמבר הודיע מנכ"ל איילון ביטוח אריק יוגב על פרישתו מתפקידו. עם הודעתו מסר: "בתום שש שנים מרתקות כמנכ"ל איילון, אני מבקש להודות לבעלי החברה ומנהל העיזבון, ליושבי הראש השונים ולדירקטורים על ההערכה, התמיכה והגיבוי ולאחל הצלחה רבה לבעלים החדשים".

במקומו של אריק יוגב, שמפנה את כיסא המנכ"ל ב-1 בפברואר 2022, מונה רו"ח שרון רייך שנבחר בידי דירקטוריון איילון ביטוח להחליף את יוגב. רייך כיהן כמנכ"ל איילון אחזקות וכמשנה למנכ"ל וראש אגף הפיננסים באיילון חברה לביטוח.


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow