× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

FUNDER Fintech - ראיון קצר עם אייל רוזנברג, מייסד ומנכ"ל "ניפנדו" על תעשיית הפינטק

סדרת הראיונות הזו של פאנדר פינטק מספקת תובנה על עולם הפינטק על ידי ראיונות מומחים, מייסדים ומשקיעים - מהם ההבדלים העיקריים בין סטארטאפים פינטקים לסטארטאפים אחרים ?

אייל רוזנברג, מייסד ומנכל ניפנדו צילום יחצ
אייל רוזנברג, מייסד ומנכל ניפנדו צילום יחצ
FUNDER Fintech הנו אתר חדש (השקה רשמית בקרוב...) העוסק בתעשייה הצומחת ביותר בישראל- הפינטק. באתר נראיין את הסטארטאפים המובילים והחדשים מתעשיית הטכנולוגיה הפיננסית ונשאל אותם ממקור ראשון, כיצד הם מתכננים להרחיב את הסטארט-אפ שלהם וכיצד המוצרים או השירותים שלהם מספקים ערך.

בראיון זה היה לנו העונג לדבר עם אייל רוזנברג, מייסד ומנכ"ל ניפנדו.

מהם ההבדלים העיקריים בין סטארטאפים פינטקים לסטארטאפים אחרים ?

האתגר העיקרי של סטארט-אפים הוא בידול, ולא פעם, טכנולוגיה מתקדמת מאפשרת בידול כזה. בתחום הפינטק, סטארטאפים יבלטו בערך שנוצר ללקוח. במילים אחרות, בפינטק מדובר בעיקר במה שאתה עושה, בעוד שבסטארטאפים אחרים זה יותר על איך אתה עושה את זה..

מהו לדעתך האתגר הגדול ביותר עבור סטארטאפים בתעשיית הפינטק? 

העולם הפיננסי הוא שונאי סיכונים, מיינסטרים, מוסדר מאוד ומתנגד לשינויים. יחד עם העובדה שהוא מהווה יעד מרכזי לגניבה והונאה הופך אותו לאחד השווקים המוסדרים והבירוקרטיים ביותר.

חברות סטארטאפ, מטבען, מאתגרות גבולות וגבולות, פורצות קופסאות, לוקחות קיצורי דרך והולכות על קצוות.

לכן אני חושב שהאתגר הגדול ביותר עבור סטארט-אפים בתחום הפינטק הוא לפרוץ את הבירוקרטיה והתקנות כדי להפוך לאמין ומאומץ.

מתי החברה שלך מתכננת להתרחב? 

ניפנדדו נמצאת כעת בשלב הצמיחה, ומתרחבת במהירות לגיאוגרפיות חדשות. זהו מסע מרגש ומאתגר שדורש תשתית מוצקה של אנשים, טכנולוגיה והתאמה לשוק.

איך מודדים הצלחה? 

הצלחה נמדדת בקצב הצמיחה יחד עם שביעות רצון מוגברת של הלקוחות. ברצוננו לוודא שבסיס הלקוחות ההולך וגדל שלנו לא יושפע מהצמיחה שלנו ומהגדלת השימוש בפלטפורמה ומתווספות כל הזמן יכולות חדשות.

מהם כמה מהיתרונות של המוצר או השירות שלכם? 

ניפנדו מציעה פלטפורמה חכמה מבוססת ענן שמתווכת תהליכי רכישה לתשלום בין קונים לכל הספקים שלהם בכל קטגוריות ההוצאות, הפחתת עלויות, הגדלת יעילות התהליך, ביטול שגיאות, מניעת הונאות, מאפשרת ממשל תהליכים חזק ושכבת ציות. ERP קיימות ותהליכי P2P.

אם היית צריך להציע משקיע באמצעות משפט אחד בלבד, מה היה המשפט הזה? 

אנו עוזרים ללקוחותינו להגדיל ללא הרף את היתרון התחרותי שלהם על ידי אוטומציה של תהליכי הרכישה לתשלום שלהם, הפיכת קבלת החלטות אנושית שגרתית ועבודה ידנית לתהליכים רובוטיים, הלומדים ומשתפרים ללא הרף, ומבטיחים שגיאות ללא טעויות, ללא מגע והונאות- סביבת מסחר חופשית.

פורסם לראשונה באתר החדש פאנדר פינטק



אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow