× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

כלל ביטוח ופיננסים משיקה ללקוחותיה מוצר חדשני וייחודי בביטוח המקיף לרכב

המוצר החדש מעניק הנחה משמעותית של עד עשרות אחוזים נוספים ומאפשר ללקוחות להשפיע על גובה תשלום הפרמיה החודשית בביטוח המקיף לרכב

עלית כספי, צילום: סיון פרג
עלית כספי, צילום: סיון פרג
כלל ביטוח ופיננסים משיקה ללקוחותיה מוצר חדש וייחודי בביטוח המקיף לרכב– כלל BEHAVE, המעניק הנחה גבוהה של עד עשרות אחוזים נוספים ומאפשר ללקוחות להשפיע על גובה תשלום הפרמיה החודשית באמצעות האפליקציה החדשנית של כלל, "הלחצן של כלל", המשקפת את כמות הנסועה (קילומטראז') ואיכות הנהיגה.

כלל ביטוח ופיננסים מרחיבה את המסלולים בביטוח הרכב ומשיקה תכנית מיוחדת, אשר תמדוד בסיום כל חודש את ציון הנהיגה המשוקלל לרכב של כל הנהגים הנקובים בפוליסה ואת כמות הנסועה המצטברת, ובהתאם לכך, תחושב ההנחה החודשית בביטוח המקיף לרכב, המאפשרת חיסכון משמעותי מהפרמיה המקורית. 

חישוב הפרמיה במסלול החדש מתבצע באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל", כך שאין צורך בהתקנות מכשור ברכב (זיהוי נהג ונסיעה מתבצעים באופן אוטומטי). האפליקציה מציגה online בצורה פשוטה ונוחה את נתוני הנהיגה,  ומאפשרת ללקוחות לצפות בניתוח דינמי של הנהיגה, וכן בסכומים שנחסכו בפרמיה החודשית. האפליקציה מעניקה, בין היתר, שירות באמצעות מוקד כלל BEHAVE וסיוע 24/7 בזמן אמת בקרות תאונה, הכולל גרר, שירותי חירום, מונית עד הבית וביטול השתתפות עצמית בכפוף לתנאי הכיסוי.

מתוך-האפליקציה


עלית כספי, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת ביטוח כללי, מסרה: "המוצר הייחודי שאנו משיקים היום - כלל BEHAVE הוא תוצר של מחשבה והשקעה רבה, כיצד אנו כחברת ביטוח ותיקה ומובילה בענף, ממנפים את חוזקותינו בתחום ביטוחי הרכב בישראל, ומעודדים תרבות נהיגה בטוחה וזהירה יותר בקרב הציבור, בין היתר על ידי מתן תגמול משמעותי במחיר הביטוח. יצרנו מסלול ייחודי, הנגיש באפליקצית החברה "הלחצן של כלל" המאפשר למבוטחינו לעקוב בקלות אחר איכות הנהיגה שלהם, ללמוד ולהשתפר כל העת, וגם ליהנות מחיסכון של עד עשרות אחוזים בפרמיה החודשית בביטוח המקיף לרכב". 

המוצר החדש כלל BEHAVE מאפשר ללקוחות לחסוך משמעותית בפרמיה החודשית בביטוח המקיף לרכב – הנחה נוספת במסלול של עד עשרות אחוזים נוספים, ובנוסף על ההנחות החודשיות. נהגים זהירים עולים בסולם הדרגות באפליקציה ויכולים לקבל הנחה נוספת בעת חידוש הפוליסה במסלול זה. 

מוצר זה מיועד לרכבים עד 3.5. טון, החל משנתון 2012 בו קיימת אופציית חיבור ל-Bluetooth, ולבעלי טלפון סלולארי חכם התומך באפליקציית "הלחצן של כלל", עד 3 נהגים לרכב בכל הגילאים. ניתן להוסיף נהג זמני, בהתאם לתנאי המסלול הירוק. ניתן להתחיל ליהנות מכל ההטבות לאחר רכישה ובדיקת עמידה בתנאי המסלול, התקנת האפליקציה על ידי כל הנהגים הנקובים בפוליסה והשלמת תהליך רישום ראשוני, הכולל הזדהות קצרה וקישור של הטלפון  ל-Bluetooth של הרכב. 

לגרף כלל עסקי ביטוח לחצו כאן

285 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 331.01 מיליון בכלל עסקי ביטוח
קרנות נאמנות שמחזיקות את כלל עסקי ביטוח. לרשימה המלאה


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow