× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל בקריאה לחבריה

זקוקים לסיוע? פנו אלינו לקבל סל מזון לחג

Image by Momentmal from Pixabay
Image by Momentmal from Pixabay
בפנייה חריגה שהוציאה היום לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל קורא מנכ"ל הלשכה יוסי פתאל – "מי מבין חברי הלשכה שקיימות חששות בליבם לחצות את ימי החג ללא סיוע, מתבקשים שלא להסס ולפנות אישית, ומשלוח סל עם מוצרים לחג יועבר ישירות לחברים. משבר כלכלי חמור כל כך בהכרח גורם גם לחלק מחברי הלשכה מצבים קשים מבחינה כלכלית, משבר הקורונה הביא אל פתח בתים רבים מצוקות שלא שיערנו שנפגוש כמותן, הנהלת הלשכה החליטה פה אחד לסייע לכל מי שחפץ בכך".

לדברי פתאל, בלשכה חברים 140 חברות וארגונים, כאשר עם סגירת השמיים לישראל נותרו מעל ל-1,000 עובדים ללא פרנסה למשך תקופה ארוכה. "לאחר שקיבלנו פניות אישיות שונות החלטנו לצאת בקריאה פתוחה לכלל חברי הלשכה. *כשכל המשק הישראלי עובד לפי תווים ומחלק תווי שי לחג, אצלנו מחלקים סלי מזון. בחלומות הגרועים ביותר לא חלמנו שערב ראש השנה ניאלץ להתמודד עם איסוף מזון לחברים שונים בלשכה שנותרו ללא לחם, שנגיע למצב אבסורדי בו ישראלי מחוסן יכול לצאת ולחזור ללא הגבלה ממדינות רבות אבל תייר, עם אותו חיסון בדיוק, פשוט אינו יכול להגיע לישראל. כבר תקופה ארוכה שרבים מהתחום פשוט אינם מצליחים להביא פת לחם לביתם*. חברות שונות מערים בפריפריה שהתיירות שלהן מתבססת על תיירות נכנסת הגיעו לקריסה. *קיבלנו הבטחות תקציביות, יש כסף, יש רצון – אך כפשוטו לצערנו 'מילים כמו חול ואין מה לאכול' - הבירוקרטיה פשוט אינה מצליחה להתעלות על עצמה* ולאפשר לכספים לעבור לאלו הזקוקים להם כמו אוויר לנשימה".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow