× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

איילון ביטוח חוברת לענקית הביטוח האמריקנית BrokerTech Ventures בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל

יקימו אקסלרטור InsurTech בינלאומי

אריק יוגב מנכל איילון ביטוח צילום אייל גזיאל
אריק יוגב מנכל איילון ביטוח צילום אייל גזיאל
איילון חברה לביטוח מקימה יחד עם קואליציה בינלאומית של גורמים מובילים בתעשייה הביטוח העולמית בשיתוף Insurtech Israel, אקסלרטור ייחודי בתחום האינשורטק . ההשקעה של איילון במיזם הייעודי לפיתוח מיזמים בתחומים משיקים לענף הביטוח מוערכת בכ – 10 מיליון ש"ח וסכומי ההשקעה הראשונית בסטרטאפים שיתקבלו לתוכנית יעמדו בין 150,000 ₪ ל- 500,000 ש"ח. התוכנית הוגשה לאישור הרשות לשוק הון, ביטוח וחיסכון.

האקסלרטור של איילון יפעל בישראל אך הוא כבר מעורר עניין רב בעולם הביטוח הגלובלי. ענקית הביטוח האמריקנית, BrokerTech Ventures שמפעילה אקסלרטור מקביל בשוק האמריקאי, הצטרפה כשותפה לפרויקט של איילון וחברת הביטוח היפנית  Sompo והפירמות הבינלאומית דלויט, סאפיאנס, DELL, מילימן ומשרד עורכי הדין שיבולת הצטרפו כשותפים עסקיים.

האקסלרטור הייחודי של איילון, יקיים בשלב הראשון שני מחזורים בשנה, כאשר בכל מחזור יבחרו 4-5 סטרטאפים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר. הבחירה תיעשה ע"י פאנל מומחים ישראלים ובינלאומיים מובילים בסביבה העסקית של עולם הביטוח, הטכנולוגיה וההשקעות, שישמשו גם כמנטורים ליזמים ויסייעו להם להגיש הצעות עסקיות מגובשות למשקיעים ולחברות ביטוח בישראל ובעולם. 

בין המנטורים המובילים בעולם הביטוח שהתגייסו לאקסלרטור של איילון נמנים ד"ר בנדיקט לאודג, סמנכ"ל הדאטה של Allianz בגרמניה, יוארג-טוביאס הינטרטואר, ראש מעבדת בית חכם ב – Zurich Insurance, אלכסנדר ריספל, המנהל הכלל של Assurly, אושרי קפלן, מנהל השקעות ב –  Munich Re Ventures וד"ר רובין קירה, מנהל בכיר בחברת - Digitalscouting.de.

על מנת לאפשר למיזמים לעבוד באופן הדוק עם השוק, קבעה איילון כי הסטראפיסטים משתתפי התוכנית ייהנו גם מליווי מקצועי צמוד של סוכנויות  ביטוח בכירות  מישראל להם יתאפשר להיות שותפים לפרויקט ואף להשקיע בסטרטאפים.

Insurtech Israel אשר מנוהלת על ידי קובי בנדלק תהיה אחראית על הניהול המקצועי ובשיתוף עם מנהלי מערכות המידע והחדשנות באיילון

ל FUNDER נמסר שמנכ"ל איילון, אריק יוגב ציין עם החתימה על הסכם המייסדים לקמת אקסלרטור האינשורטק הראשון בישראל כי "הקמת האקסלרטור הייחודי החדש עם גורמים בינלאומיים וחברת InsurTech Israel מהווה נדבך נוסף במימוש אסטרטגיית החדשנות של איילון לפתח ולשמר פתרונות טכנולוגיים ומוצרים אשר יסייעו לקדם את תחומי הדיגיטל והסייבר ויאפשרו צמיחה עסקית מואצת.  מדובר ביוזמה חלוצית שתצעיד קדימה את שוק הביטוח הישראלי בכלל ואת תחום ה- InsurTech בפרט".

BrokerTech Ventures הינו תאגיד של 13 הברוקרים הגדולים בארה"ב המשקיעים בדור הבא של פתרונות טכנולוגיים ושותפויות אסטרטגיות בתחומי אינשורטק, מדיה ותקשורת. האקסלרטור של BrokerTech Ventures מספק ידע, מימון, ליווי והדרכה למיטב המוחות בתחום הביטוח והטכנולוגיה על מנת לקדם שיתופי פעולה ופתרונות מובילים לשוק הביטוח. BrokerTech Ventures משקיעה במחקר ובבדיקות היתכנות עבור סטרטאפים נבחרים, מספקת להם גישה לחונכים מהחברות המובילות בתעשייה כגון: Amazon, Deloitte, ומסייעת בהנגשת הטכנולוגיה לשוק באמצעות ערוצי ההפצה של ברוקרים וסוכנויות ביטוח.

דן קיו, מייסד משותף ומנכ"ל משותף של BrokerTech Ventures ציין כי "שיתוף הפעולה שלנו עם איילון ביטוח ו – Insurtech Israel פורה מאוד ואנו שמחים למסד את מערכת היחסים שלנו להקמת אקסלרטור האינשורטק הראשון בישראל שיהווה עבורנו גם זרז להזדמנויות עסקיות בינלאומיות נוספות בעתיד".

ג'ון ג'קובין, מנכ"ל תכנית האקסלרטורים של BrokerTech Ventures מציין כי "ביטוח הוא עניין גלובלי ושיתוף הפעולה עם איילון הוא צעד ראשון נפלא במימוש הקונספט שלנו לבחון הפעלת המודל שגיבשנו גם בשווקים שמחוץ לארה"ב. מדובר עבורנו גם בהזדמנות "הצצה" יוצאת דופן עבור השותפים שלנו לעולם האינשורטק הישראלי המהווה כוח מניע לחדשנות". 

קובי בנדלק, מנכ"ל ומייסד Insurtech Israel ציין: "הורכבה כאן קואליציה מרשימה של שותפים ישראלים ובינלאומיים אשר תסייע לקדם ולפתח את הEco-system הישראלי ולאפשר לטכנולוגיות הישראליות לפרוץ בחו"ל, ביחד עם השותפים העסקיים שלנו וקבוצת המנטורים המרשימה שהתגייסה לליווי האקסלרטור".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow