× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

בלעדי לאדוויזרלנד || 1,000 סוכני ביטוח יפגינו בשבוע הבא מתחת למשרדם של ד"ר משה ברקת ושר האוצר ישראל כ"ץ

לראשונה בענף הביטוח, יפגינו מאות סוכני ביטוח (עדכון 30.7) ביום שלישי 4.8.2020 10:00 בבוקר - נגד הממונה על רשות שוק ההון ונגד משרד האוצר והעומד בראשו השר ישראל כ"ץ. ההפגנה תתמקד בעיקר ברישיון סוכנות הביטוח שנתן הממונה לאחרונה לחברת כרטיסי האשראי MAX, אך גם בנושאים אחרים

יעקב סוויסה צ-אדוויזרלנד
יעקב סוויסה צ-אדוויזרלנד
מאות סוכני ביטוח יפגינו בשבוע הבא מול רשות שוק ההון ביום שלישי 4.8.2020 10:00 בבוקר

"המפקח – בובה על חוטים של חברות הביטוח"

לראשונה בענף הביטוח, יפגינו מאות סוכני ביטוח ביום שני הבא נגד הממונה על רשות שוק ההון ונגד משרד האוצר והעומד בראשו השר ישראל כ"ץ.

ההפגנה תתמקד בעיקר ברישיון סוכנות הביטוח שנתן הממונה לאחרונה לחברת כרטיסי האשראי MAX, אך גם בנושאים אחרים כמו השיווק הישיר של חברות הביטוח שלטענת הסוכנים, הממונה לא מתערב בנושא חרף העובדה שהוא פוגע בציבור ובסוכנים כמובן, וגם נגד המעבר של פקידים בכירים ברשות לתפקידים בכירים בחברות הביטוח עליהן פיקחו זמן קצר קודם לכן, עורר זעם רב בקרב הסוכנים.

נודע כי בין השלטים שיישאו המפגינים יהיה שלט עם הסיסמא: המפקח על הביטוח - כמו קודמיו דואג לתפקיד הבא ב-!MAX עוד שלטים שיינשאו בהפגנה: המפקח - בובה על חוטים של חברות הביטוח.

הסוכנים ימחו גם על הירידה בהכנסותיהם בזמן הקורונה, מה שאילץ אותם לקחת הלוואות כדי להתקיים והשלט "הלוואה זאת לא פרנסה" ירמוז על כך.

ההפגנה היא התארגנות פרטית של סוכני ביטוח בהובלת יעקב סוויסה, שגם מנהל דף פייסבוק בשם סוכני ביטוח למען סוכני ביטוח. המחאה החלה לאחר שסוויסה פרסם פוסט ובו כתב: "ראש רשות שוק ההון מאשר לטייקונים לחסל את סוכני הביטוח. הגיע הזמן לצאת לרחוב". עוד כתב סוויסה: "סוכני ביטוח יקרים אנחנו הפסקנו לשתוק ומתארגנים למחאה עולים לירושלים ובאישור כלל הגורמים. בקשה לי אליכם זה מבחן חשוב לאחדותינו הצטרפו לקבוצת המחאה היעד הוא מפגן של 1000 סוכני ביטוח שאומרים לרשות שוק ההון די נחנקנו... שחררו אותנו להתפרנס בכבוד!"

נודע, כי קיום ההפגנה קיבל אישור מהמשטרה לגבי 500 משתתפים, והכוונה היא להגיע למספרים גבוהים יותר ולקבל אישור ל-1,000 משתתפים. אמרגניה קוראים לסוכנים להביא גם את עובדי משרדיהם אתם כדי להגדיל את מספר המשתתפים.

ההפגנה תתקיים בהתחלה מול רשות שוק ההון ואחריה מתכננים הסוכנים להגיע בשיירת מכוניות למשרד האוצר ולהפגין גם שם.

יעקב סוויסה על רקע שער אדוויזרלנד בכנס תלפיות האחרון באילת:

 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow