× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

לנוכח התפרצות הקורונה >> זינוק של יותר מ-30% בביקושים לשירותי רפואה מרחוק של פמי פרימיום

סוכני הביטוח יכולים לשווק את "רופא און ליין" ככתב שירות, לקוחות כלל, מנורה, הפניקס, מגדל, ביטוח ישיר, איילון והכשרת היישוב כבר נהנים מהשירות


בהלת הקורונה מעלה בשבועות האחרונים בעשרות אחוזים את הביקושים לקבלת שירותי רפואה מרחוק, כדי לצמצם את סכנת ההידבקות מהגעה למרפאות או לכל ריכוז אחר של אנשים חולים. סוכני הביטוח יכולים לשווק את "רופא און ליין" ככתב שירות. יצויין כי רבים מלקוחות מנורה, כלל, הפניקס, מגדל, ביטוח ישיר, איילון והכשרת היישוב כבר נהנים מהשירות. מאז סוף השבוע מתקבלות בפמי פרימיום מאות פניות מישראלים המבקשים להיוועץ עם רופאים און ליין וללא הגעה למרפאה. 
תופעה נוספת שניכרת בימים האחרונים - רופאים רבים שמעדיפים עתה לאבחן ולייעץ  לחולים בלי לקיים מפגש פיזי במרפאה, מבקשים להצטרף לשירותי הרפואה מרחוק של פמי פרימיום ולהסיט כמה שיותר ביקורים מהקליניקה לעולם הווירטואלי. לנוכח היתרונות הללו – בהגברת ביטחונם של החולה והרופא כאחד, וההקלה שמגולמת ברפואה מרחוק בעומס על מרפאות וחדרי המיון, פורסם כי הממשלה דנה בימים אלו בהרחבת השירותים הדיגיטליים.  
 
איציק חמו, מנכ"ל פמי פרימיום: " יעוץ רפואי מקוון אונליין  מבית פמי פרימיום הינו שירותי ייחודי, שניתן ע"י מנהלי מחלקות בבתי חולים ורופאים בכירים המנגיש באמצעות מערכת ייחודית שירותי רפואה מהשורה הראשונה לטלפון הנייד במהירות וביעילות מרבית תוך שמירה על איכות רפואית ומקצועיות השירות.  אנו גאים על כך שהמערכת המקוונת שלנו  נבחרה על ידי משרד הבריאות לשמש כפלטפורמת השירותים המקוונת עבור מוסדות וגורמי הרפואה הציבוריים בישראל. פמי פרימיום השקיעה רבות בהקמה המערך הרפואי הייחודי המספק את השירות וכן הטמעת מערכות טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם". 
 
אטל מולכו, המשנה למנכ"ל פמי פרמיום, שמפעילה, כאמור, עבור משרד הבריאות את התשתית הלאומית לרפואה מרחוק בבתי חולים ובקופות החולים, מציינת כי בימים האחרונים ניכר זינוק של יותר מ-30% בביקושים להיוועצות ובדיקות מרחוק . 
"מטופלים רבים שנמצאים בבידוד ביתי עושים שימוש מוגבר במערכת ובשבוע האחרון ניכרת מגמה של רופאים שחזרו באחרונה מכנסים רפואיים בחו"ל ונאלצים גם הם לשהות מאז אתמול בבידוד ביתי. מעבר לתשתית שאנחנו מספקים לבתי החולים ולקופות החולים ניכר ביקוש רב בשבוע האחרון גם בקרב ארגונים ומעסיקים גדולים שמעדיפים כי עובדיהם לא יסתכנו בביקור במרפאות או בתי החולים שלא לצורך".
יצויין כי השירות הרפואי ניתן במגוון רחב של תחומי הרפואה ואינו מוגבל רק להיוועצות בנושא הקורונה; רפואת ילדים ואף התפתחות הילד, רפואת עור, שיקום, פסיכולוגיה, תזונה ועוד. כך, מידי יום מבצעת פמי פרימיום מעל לאלף ייעוצים מקוונים עבור לקוחות חברות הביטוח, קופות החולים והביטוח הלאומי. השירות ניתן תוך עמידה בשביעות רצון גבוהה מהשירות השירות כולל קבלת מרשמים והפניות אונליין ומאפשרת ללקוח לתאם תור לייעוץ מכל מקום ובכל זמן, להוציא מקרי חירום או סיטואציות שבהן הרופא המייעץ יבהיר למטופל כי לא ניתן לבצע את השירות באונליין וכי עליו להגיע למרפאה או לחדר המיון.  
 
השירות כולל בנוסף גם קבלת מרשמים והפניות להמשך טיפול On-line  - הרופא מפיק עבור המבוטח מרשם דיגיטלי, והתרופות ממתינות לו באחד מבתי המרקחת ברחבי הארץ. יכולת הצפייה במסךHD  מאפשרת לרופא אפשרות לבדוק ולצפות בלקוח באופן חד וברור ע"פ פרוטוקול רפואי שעל בסיסו מקבל הרופא החלטה על הפנייה לבדיקות מעבדה, הדמייה והמשך הטיפול. 
יתרון נוסף שיש לרפואת האון-ליין בולט גם  במתן שירות פסיכיאטרי או פסיכולוגי, המיקוד של המטפל והמטופל בשיחת הייעוץ היא מלאה ללא גורמים מפריעים שקיימים לא פעם בקליניקה. יצויין כי גם שיעור הביטולים של מפגשים יורד משמעותית היות והמטופל לא צריך להיערך באופן מיוחד לפגישה הכרוכה לעיתים בנסיעה, חנייה והמתנה.
 

 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow